imengostarshimi

وارد کننده تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و تحقیقاتی

imengostarshimi

وارد کننده تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و تحقیقاتی

  • ۰
  • ۰

تجهیزات آزمایشگاهی نقش حائز اهمیتی در پیشبرد اهداف علمی و تحقیقاتی دارند.افراد فعال در این حوزه به اهمیت این تجهیزات آگاه هستند.ما در مقاله قبل تجهیزات آزمایشگاهی همچون هود،هات پلیت و آون را را مورد بررسی قرار دادیم.در این مقاله نیز در ادامه مطلب قبلی به معرفی تجهیزات آزمایشگاهی از قبیل شیکر آزمایشگاهی،یخچال،ترازوی آزمایشگاهی و میکروسکوپ خواهیم پرداخت.

شیکرآزمایشگاهی

شیکر یکی از کاربردی ترین تجهیزات آزمایشگاهی است که عموما برای مخلوط کردن مایعات در حجم های بالا مورد استفاده قرار میگیرد.در آزمایشگاه های صنعتی از شیکر به عنوان کاتالیزور نیز استفاده میکنند.

انواع شیکر

• شیکر اوربیتالی

• شکیر صفحه ای

• شیکر انکوباتور

• شیکر ورتکس یا شیکر لوله

• روتوشیکر یا شیکر خورشیدی

یخچال های آزمایشگاهی

یخچال ها یکی از مهم ترین تجهیزات آزمایشگاهی به شمار میروند که بخش سرمایشی آزمایشگاه  را به عهده دارند.در محیط آزمایشگاه،یکنواختی دما،از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛به همین دلیل دما به صورت روزانه در دو نوبت مورد بررسی قرار میگیرد تا در صورت خروج از محدوده مجاز دما،در دست تعمیر قرار گیرد.

ترازوی آزمایشگاهی

حساسیت بالا در اوزان مواد آزمایشگاهی موجب شده است تا ترازوی آزمایشگاهی یکی از مهم ترین تجهیزات آزمایشگاهی به شمار رود.چرا که در ترکیبات شیمیایی حتی کمترین خطا هم میتواند تا حد بسیار بالایی مخرب باشد.ترازوهای دیجیتال آزمایشگاهی با دقت بسیار بالا نقش ویژه ای را در آزمایشگاه ایفا میکنند.

میکروسکوپ آزمایشگاهی

 میکروسکوپ یکی از مهم ترین تجهیزات آزمایشگاهی است که ساختار کلی آن بر اساس دو عدسی همگرا برقرار شده است.مهم ترین وظیفه میکروسکوپ آزمایشگاهی بزرگنمایی بسیار بالای نمونه ها است.میکروسکوپ ها در انواع مختلفی از جمله میکروسکوپ های صوتی،معکوس،دیجیتال،نیروی اتمی و نیروی مغناطیسی و غیر...تولید میشوند که هر یک در زمینه های مختلف عملکرد متفاوتی دارند.

ایمن گستر شیمی با واردات تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و تحقیقاتی گام موثری را در ارائه محصولات اورجینال به بازارهای مرتبط برداشته است. 

  • ۹۸/۰۵/۲۸
  • imengostarshimi imengostar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی